Kundeanmeldelser

From: Lisbeth Raulund Jørgensen 
Sent: 30. juli 2012 09:16
To: 'Klaus witting'
Subject: Vedr. Udtalelse

…når man har super travl, og tingene bare skal glide…

Det er cool der altid er plads til at hjælpe med de småting eller store større ting der opstår med min bil eller min kærestes bil…. Uanset hvornår vi ringer, er Vallensbæk Auto Service parate til få det fikset, så det passer ind i vores hverdag.
Jeg ved, når vi afleverer bilerne hos dem, får jeg et kvalificeret bud på hvor meget til vil koste mig og hvor land tid det vil tage. Derfor kan jeg fokuserer på andre ting og være rolig omkring min hverdag.

Der ud over er der en rar atmosfære på værksstedet, så når jeg sidder og venter er det hyggeligt.

VENLIG HILSEN / BEST REGARDS / FREUNDLICHE GRÜSSE

Lisbeth Raulund Jørgensen
Visual Merchandising Manager

_________________________________________________________________________________

To: "vas@vasauto.dk" <vas@vasauto.dk>
Subject: HAR ALDRIG OPLEVET LIGNENDE :-)
Kære Klaus

Jeg vil gerne komme med en tilbagemelding på ”ekstrem god behandling og service” af din lærling Jonas på dit værksted.

Jeg stod på Torbenfeldvej mandag aften kl. 18.20 med en Peugeot 308 uden kølesystem, og som derfor ikke måtte køre 10 meter.
Jeg hørte tilfældigvis musik fra jeres værksted og stikker hovedet ind for at spørge om hjælp.
Jonas smider, hvad han har i hænderne og forsøger at hjælpe mig – desværre uden held, da der manglede en reservedel.
Jeg aner ikke, hvordan jeg skal komme hjem til Værløse – Jonas tilbyder at køre mig hjem.
Jeg aner ikke, hvordan jeg skal komme ud til jer for at hente min bil dagen efter – Jonas finder en løsning.

Kære Klaus, magen til god betjening har jeg aldrig oplevet, og jeg synes, Jonas fortjener en hel masse ros, både for sit arbejde (bilen kører perfekt) men også for sin kundeservice, imødekommenhed og venlighed.

Han har helt sikkert skaffet mig som fast kunde hos jer fremover.

Med venlig hilsen
Kerstin Nissen
Patent Assistant
Group Patents

_________________________________________________________________________________

To: "vas@vasauto.dk" <vas@vasauto.dk>
Subject: ros
Hej Klaus! 

vedhæftet er min anbefaling Hilsen Else Dam Jacobsen

________________________________________________________________________________

To: "vas@vasauto.dk" <vas@vasauto.dk>
Kære Klaus.

Du, din familie og dit personale ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår 2013. Tak for god service til mig og min bil, jeg er glad for at den altid er i gode hænder hos jer. Det er rigtigt, at det har været dækstøj der har generet mig, så jeg må ha´ nogle nye sommerdæk til foråret. Derfor må jeg også tage mine ord i mig igen mht at jeg klagede over at I ikke ville tro mig, - men I havde ret! Undskyld.
Jeg har skrevet lidt til jer om tilfredshed, måske kan I bruge det til et eller andet. Billedet er ikke godt, jeg har ikke noget bedre.


Mange julehilsener til jer allesammen,

Elin Schøtt


ps. Mht.kagecremen så får du en opskrift her

Kagecreme.

½ l mælk
1 stang vanille
6 æggeblommer ( jeg bruger af og til hele æg og så 3-4)
150 g melis
40 g maizena

Flæk vanillestangen og kog den op sammen med mælken
Pisk æggene godt med sukker.
Tilsæt maizena og hæld det i den varme mælk. Rør indtil det tykner og begynder at koge.
Skal det være rigtig fint tilsættes flødeskum efter behag når det er koldt.
God fornøjelse.


MvhElin Schøtt

_________________________________________________________________________________

To: "vas@vasauto.dk" <vas@vasauto.dk>
Subject: Udtalelse

Hej Klaus

Hermed udtalelse:

Jeg har flere gange haft min bil på værksted hos Vallensbæk Autoservice, og kan varmt anbefale andre og bruge dem. De levere til aftalt tid, og altid til den aftalte pris. Så vil man have god service, og ro i maven omkring sit værkstedsbesøg, så skal du helt sikkert få din bil lavet hos dem.

Med venlig hilsen

Thomas Hansen
Adm. Direktør

_________________________________________________________________________________

To: "vas@vasauto.dk" <vas@vasauto.dk>
Subject: Tilfreds Kunde.

Jeg har været en tro og fast kunde igennem mange år hos automesteren.
Jeg har altid fået en super god betjening og servicen har altid været i top og når der har været behov for akut hjælp eller generelt service på bilen, så har de altid en løsning klar til mig.

De skriver i deres brochure at de garantere at du altid for kvalitet til fair pris og der vil jeg bare sige at dette værksted lever i den grad op til deres reklame.

De forklare tingene på en måde så selv jeg kan forstå hvad de har lavet ved min bil og mange gange kan dette blive meget teknisk for folk der ikke ved noget om biler.

Alt i alt har jeg kun en ting at sige om dette værksted, det er top klasse service kvalitet og de fortjener ikke andet en super stor ros!

_________________________________________________________________________________

Jeg har før jul samt lige efter jul haft nogle problemer med noget opdatering af nogle fejlmeddelser på nogle opdateringer på min bil

her har jeg fået en solid hjælp af Klaus Witting, som jeg varmt kan anbefale hvis der er problemer, meget kontakt har foregået på mail, hvor der blev svaret meget hurtigt og forståeligt, tak for en god service, har ellers ikke tidligere været tilfreds med andre værksteder, men nu har jeg da endelig

fundet mig kommende " værksted"

 

 

Med venlig hilsen

 

Niels Christiansen

_________________________________________________________________________________